Monday, December 21, 2009

Testimony

美國新奧爾良
Terri Schwall太太

敬啟者:
本人撰寫此信的目的,是希望把我使用Franché礦物彩妝的親身經歷告知所有讀者。在今年七月,我接受了上眼皮和下眼皮的整形手術,我同時接受了眼部以下的脂肪組織去除手術。我做手術那天是星期二,於四天後我再與McMillin醫生會面。

我的情緒依然十分低落,甚至比我所想像的更甚。我雙眼的四周圍著很深的眼圈,既紫又綠亦黑的。我調查了很多不同種類的化妝品。我的水療中心建議我找 Franché的專業化妝師看看。跟Franché的化妝師會面後,我對礦物彩妝作出研究,並打算試用,且看它能於整形手術後的我發揮甚麼功效。

它所發揮的功效與事先說明的完全吻合。它不但完全遮蓋了我眼部嚴重的挫傷,它甚至令我看似不曾做過整形手術。使用Franché產品的方法亦非常簡 單,我 利用非常柔軟的化妝掃,把遮暇霜塗上眼部四周及眼的底部。我又塗上粉底及胭脂。我亦以Franché的眉筆輕輕的在眉上塗畫。坦白的承認,我有些擔心卸妝 的問題,我擔心卸妝會有困難,即使化妝師曾對我說我可以很輕易地卸除臉上的化妝。結果,我使用了Franché的三合一潔面卸妝泡泡(3-in-1 Cleansing Cream Mousse),不費吹灰之力我便卸除去臉上的化妝了。我再以此溫和的清潔眼部皮膚,眼部周圍的化妝品亦立即去除了。

這產品的功效真的一言難盡。我的整形醫生亦被打動並即時要求向Franché的代表預約。McMillin醫生將會於九月份開始採用Franché系列的產品。


我用左FRANCHÉ產品已經有一個月多, 感覺唔錯, 我覺得最犀利既產品就係BALANCING ACT, 因為佢做到十分好既退紅效果, IT’S SO IMPRESSIVE

我 每天早晚都會用3-in-1 Cleansing Crème Mousse, 呢隻洗面泡泡可以去死表, 用左一星期, 不知不覺面既顏色都變白左, 洗完面就噴兩下SEA MIST, 感覺好舒服好清爽, 之後再用Crème Balancing Act Moisturizer(Day Cream) / Créme Revive (Night Cream)

另外, 我有用GENTLE FACIAL REFINER作PEELING, 用後感覺去左角質層, 會有少許脫皮現象, 不過係正常既!

總體來說, 用過FRANCHÉ產品之後, 感覺係好FRESHING, 完全唔需要擔心有反常現象, 好放心試用

TREATMENT-WEEK 1

岩 岩完成左第一次CHIRALLY CORRECT TREATMENT, 感覺好痛, 針清完, 成塊面好似衝滿血. 第二日起身都係會紅腫, 之後我立即用BALANCING ACT就好好多. 再過多一日就開始見到額上既暗粒平左好多, 好開心終於可以擺脫一直跟左我一年有多既暗粒, 當然要多謝美容師VICKY咁用心機幫我對付佢地!

TREATMENT-WEEK 2

做完TREATMENT, 比較乾, 可能天氣有影響, 脫左好多皮, 今次仲紅D添, 真係有D唔想出街, 因為怕被人覺得自己唔正常, 係女仔都唔鐘意自己皮膚差, 所以皮膚唔好都會令我失去左一定既自信心, 所以我決心要整好佢

TREATMENT-WEEK 3

VICKY幫我做左個NUVO RICH MASK, 好水潤, 感覺塊面冇咁TIGHT, 而家塊面有好印, 希望可以慢慢減退啦!

Cherry Chu

二零零八年四月













Myself is a Franche User , from skin care to Cosmetics all is Franche ,
well to be honest , i don have any big problem for my skin , but i suffer from
Blackhead and whitehead and Sensitive skin also , i cant simply use anything on my face , it react very fast if it doenst suit me , my face will have red spots and grow alot of Blackhead and Whitehead , S.N.Beauty is my beautician , i have been their customer for more then 4 years . Last year they intro me this Franche range , but i not dare to use any cosmetics on my skin so i decided to try use Franche skin care and Cosmetics ,and it turn out to be good and suits my skin , and
each time after i have my facial done , my healing is very slow and will have alot scars so when i use their skin care and cosmetics , and it heal very fast , and my skin is getting better and better . Now this picture , i only use their Franche Compact foundation and Lipgloss , ( Their Lipgloss is very nice , everytime i suffer from dryness i just apply it for few days then it cure and it also give me lip pinkish color )
I love their Foundation is because whenever i have Pimples or sensitive that will red , i just apply it and at night the redness is gone and the pimples also grow smaller .And it won clog my pores , this is the only cosmetics i can use for my sensitive skins , i also use before serveral of BB creams , non of them work for me , such as : Dr Jart BB cream , Skinfood , Missha and more .
So what i can say is , even is expensive but this i can use for very very long time , this only is my first compact , i havent even use finish ^^ .
This is why i want to intro it to every one out there that have same problem like me , and help them out , those who prefer natural make up and product , i can say this is the best . Thank you Franche .Hope everyone will love this.


No comments:

Post a Comment